söndag 2 september 2012

Spektakulära Nätter och Smörgåspålägg

Trött och tillbaks från många långa timmar av undervisning om ungdomsfullmäktige, varvat med mat, mat, samt mera mat, men jag antar att det där med maten liksom hör till när man spenderar en natt eller två på Alskathemmet. Gamla goda Alskat... Kändes lite som att komma hem.
Näe, men liite roligt var det nog! Minns ärligt talat inte ens vad det var jag tvunget skulle blogga om längre. Jag börjar bli för gammal för sånt här...
Tröttisfanny skulle göra sej en liten smörgelismörgås innan jag tog itu med bloggandet, och skulle lägga in de kvarlämnade påläggen i kylskåpet, men blev alldeles frustrerad när jag inte kunde få locket till smörförpackningen att fastna. Vilket kanske berodde på att jag förvirrat försökte tvinga fast det på förpackningen med 'kultabroilerileiket'...
Kultabroileri. Det måtte mej ha varit en ÄGG-stra kär fågel, sa jag till mej själv. Tyckte det var ganska ro-HOHO-ligt!
Okej, det är officiellt. Nu skojar jag med ugglorna också.
Sådana som jag borde sova nu.


Bara för att ja kan. Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar