söndag 9 september 2012

En Lite Annorlunda Morgon

Vaknade aldeles för tidigt för att vara en Söndagmorgon. Min hjärna måste ha undermedvetet vetat att Disneydags kommer klockan 10 på söndagar numera! <3
Sen tyckte jag det var lika bra att somna om, men när jag kom tillbaks till mitt rum fann jag mej konstigt nog i full färd med att rensa ur alla mina skåp och lådor, torka damm, flytta om alla prydnadssaker och organisera om mitt klädskåp. Jag tror jag håller på att bli sjuk eller nåt.
Men efter det var jag fakstiskt rätt så trött, och slocknade raklång på mitt täcke som råkade ligga utslängt på golvet för tillfället. (Att bädda var faktiskt det enda jag inte kommit mej för att göra under mitt ögonblick av städmani).
Hade en skojjig dröm om att den svenska kungen kom på besök till min villa, i syftet att låna en bikini.
Ibland undrar jag vad som pågår i min hjärna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar