torsdag 27 september 2012

Myser Med Två Av Mina Favoriter

Tredje provet i provveckan avklarat! Det var långmatte som stod på menyn idag, och uppriktigt sagt har jag ingen aning om hur det gick, men jag antar att det kommer fram förr eller senare..
Idag fick jag mysa med min egen favorit ( <3 ), och sen fick vi besök av Fny, som jättegärna ville komma och se på  Skönheten och Odjuret med oss!
Just nu sitter jag hos pappa Lindholm i Gerby, med en energisk lillasyster i famnen som jäättegärna också skulle vilja skriva nånting, men nehepp, så hon nöjer sej med att slå mej i huvudet med nappflaskan istället.
Kan inte fatta att hon snart fyller ett helt år!
Men jag antar att jag börde dra mej tillbaks och läsa lite på finska... får se hur det kommer gå.

Saknar hur mitt hår såg ut på den gamla goda tiden, innan jag i ett impulsivt ögonblick klippte av över hälften... Eller det var ju inte JAG som klippte, det var ju såklart en frisör. Antar att jag alldrig mer kommer få gå till frissan själv igen... Fast jag måste medge att det var ganska skönt att bli av med det. Och jag blev faktiskt rätt nöjd... hmm tricky, tricky...


                                                                 Before crazy ass haircut:

                                                                Aaafter crazy ass haircut:


Helloooo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar