tisdag 11 september 2012

Packade Väskor i Ensamhetens Bostad

Ensam ensam ensam som en ensamligt ensam grankotte i ensamheternas björkskog...
Och ensam kommer jag vara hela veckan, eftersom mutti igår packade väskan och drog iväg till österrike på någon form av mindfullness-vecka med en väninna, och är tillbaka först nästa veckas måndag. Och det läter ju då inte så illa kan man tycka, men idag var det dessvärre Amandas tur att packa sin väska och ge sej av mot fjärran land hon också! Närmare bestämt till Frankrike för att plocka vindruvor. I know, right.
Så var man tillbaka i ensamhetens bostad igen då...
Meeen som tur är var Sami snäll nog att komma hit på mat och kolla så att jag inte fått ett nervsammanbrott redan första dagen och allt.
Vi hade dessutom ett extrablock tillsammans i slutet av skoldagen, i syftet att vi skulle hinna skriva en analys av en film/bok/låt etc. med någon form av religiös tolkning.
Jag och HeMan valde Sagan om Ringen.
Ansåg det vara ett helt okej skäl att tillbringa gårdagen med att sitta i soffan och kolla på Orlando Bloom i alvöron.
Men inatt ska jag nog till Pappa och sova tror jag. Så får jag hälsa på bebben lite också!


silly Orlando..

Dream on - Aerosmith
                                  Gaah, kanske den bästa coolaste låten som nånsin gjorts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar