tisdag 10 juli 2012

Villaliv och Regn

Efter att ha levt villaliv i Oravais med Sami och hans familj från torsdag till söndag, tyckte jag det var dags att återuppta kontakten med omvärlden lite mer, så jag hoppsade ut på stan med Jessica, och träffade på fler vänner, vissa inburade i glasskiosker, andra sittandes utanför, som mentalt stöd för den inburade stackaren.Mot kvällssidan kom Fny hit och hade med sej Sin City(Helt klart värd att rekommendera för den som gillar lite konstnärliga och konstiga filmer), så vi poppade popcorn av glatta livet och åt cookies som ennu lämnat från mitt konfirmationskaffe resten av kvällen :)

blev inte så mycket skrivet idag, men vetja kanske det duger iallafall..
Allvarligt, jag måste sluta försumma min stackars blogg :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar