tisdag 24 juli 2012

Äldre Människor och Taco-Jönsson

Okej, så p.g.a. ändrade planer satt jag på bussen påväg från jeppis redan på fredag och inte söndag som det varit tänkt från början, men tog då tillfället i akt och åkte till åminne, och blev alldeles lycklig att hitta så många fina gamla bekanta på samma ställe!
I Larsmo har jag och min kära kusin Sara dock hunnit med det mesta man brukar göra hos fammo, som att t.ex. simma, grilla, spela snooker, paddla i kanoten, blåsa världens största och bästa såpbubblor, och dessutom spela lite angry birds med fammo på hennes ipad. That's right, hur kommer det sej att till och med lilla söta fammo som så många andra sålt sin själ till steve jobs?
Jag brukar ju däremot låna Samis ipad och spela angry birds och plants vs. zombies på... Mitt samvete är rent som snö! Eller nej, inte snö... vi smälte snö under någon kemitimme i borgare, och jag säger bara det, det finns INGET rent med den där sörjan! Kanske rent som.. Tvätt? Äh, jag vet inte, rent iallafall.
Hur som helst, på senaste tiden har jag hunnit friskt spendera mina hårt förtjänade pengar på absolut nödvändiga saker, haft Jönssonliganmaraton och tacos hos HeMan med Niclas och Fny, samt sol och mera sol...
Nu ska jag nog bestämt till Pappa Lindholm i gerby över natten. Hälsa på lillasyster och sånt..
Jo. Jo, det låter bra!
Hejselihejs!

Oj, vilka söta! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar