onsdag 25 juli 2012

Bebisar i Ensamhetens Bostad

Jahapp, sitter hos pappa i min ensamhet och försöker skriva med en krånglig lillasyster i famnen som tydligen gärna också skulle vilja blogga lite, medans HeMan sitter på en båt till Svenneland och kommer tillbaks först på Söndag, då jag istället åker iväg på läger till Jeppis på Måndag och är borta hela veckan...
Fick hjälp av Manda att färga mitt hår idag, mörkare, som för att understryka min djupa sorg och ensamhet. Efter en näringsrik middag bestående av popcorn, gröna bönor, piimä och grynost (Seriously, Ensamhetens bostad har ingen mat! Vad är en Ensamhetens bostad utan mat??), blev vi bjudna på födelsedagskäfi till mina kusiner, så då blev det ju lite bättre. Vi beklagade oss lite för vår moster att vi svälter på hemmafronten. Det var ju bara på skoj, men hon skciade med oss en påse tomatsoppa iallafall, höhö
Och imorron ska jag vara barnvakt åt Noelle, ganska skönt sällskap, hon bara skrattar åt allt jag säger och dreglar lite. Känns somom vi förstår varandra ganska bra.. :)

Nu ska tröttfanny gå och sova. Natinati!
                                                                       
I'm on fire - Bruce Springsteen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar