lördag 14 juli 2012

Barnvagnar och Vattenämbar

Dog på soffan efter hamkomsten från villan, där jag fått bära ämbar efter ämbar med vatten från stranden för att fylla min ovanligt söta lillasysters simbassäng. Själv låg hon i vagnen och tittade på och kom sej bara för att smälla till mej på armen då och då när jag kom förbi, kånkandes på mer vatten, bara för hennes skull. Det är kul med småsyskon.
Nu har jag då alltså en timme ungefär att sova, sen ska man iväg och klippa gräs igen, förtjäna pengar till brödfödan och allt dedär... Dessutom tror jag vi har skribaträff ikväll igen? Yess, socialt umgänge!
Har nästan känt mej lite isolerad senaste tiden!
Speciellt som min allra bässtbästaste bästis kom hem från sitt läger igår :) lalalalalaa ska nog ringa henne snart!

Så fort jag vaknar.
Dancing in the moonlight - Toploader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar