onsdag 18 juli 2012

Jakobs dagar

Okeej, vaknade tidigt (Redan 9, WHATS HAPPENING TO ME??) och tyckte det var lika bra att börja packa. Ska med buss 14:15 till Fammo i Jeppis och sedan vidare till Larsmo i två nätter, och på fredan tillbaks till Jeppis för att spendera de sista jeppisdagarna med mina vänner. Det blir mycket packning det...
Men som sagt vaknade jag tidigt, och mitt morgontrötta, russin-ögda jag kände sej för en gångs skull hjälpsam och tyckte det var lika bra att börja genast, packade en stund och gick sedan nöjd för att äta frukost, däckade en stund på matbordet, piggnade till, och gick för att fortsätta. Tyvärr var mitt morgon-jag inte den bästa på att packa... Kan inte förstå hur russinkvinnan tänkt klara sej på två par strumpor, tandkräm, hörlurar och 7 par toppar, vilket var det som låg i min väska.. fick nog tänka om lite där...
Nu börjar det dremot se ganska bra ut, det enda som ejentligen fattas är ett par långbyxor. Dessvärre har då alla mina bra byxor gått sönder.. Får nog vädja till mitt husmors-jag om hjälp om dom ska hålla för helgens bravader... Om inte annat är jag ju faktiskt endå påväg till fammo, så hon kanske kan hjälpa mej om det blir riktigt illa :)


Jag och manda påväg till jeppisdagarna förra året
Back Down South - Kings of Leon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar