söndag 16 december 2012

Sunday, Bloody Sunday

Hallå på er, mina vackra vänner!
Det kan kanske vara svårt att tro, men jag har också, precis som ni, ett eget socialt liv, vilket kan förklara den senaste veckans bloggtorka.

Men, jag ville åtminstone ge er en liten inblick i vilka spännande incidenter som upptagit min dyrbara tid under veckans gång, så snabbt kan sägas att natten mellan tisdag-onsdag gick jag, Sami, hans bror och hans far på premiären till The Hobbit (klockan 00:12 på en tisdagkväll, jag kan inte lova att jag var vaken hela filmen). I torsdags gick vi i luciatåget och dansade ringlekar i stadshuset, i fredags var det julfest i Sion, dit jag var med Limpan och Sami, och i går tillbringade jag i princip hela dagen med att paketera julklappar och packa matkassar till Sionförsamlingens God Jul Vasa-projekt, varefter jag skuttade iväg för att se mina goda vänner Louise och Niclas uppträda på FKFs julshow.

Så idag har jag gjort absolut ingenting, utan bara myst med min favorit. Tvingade honom att se igenom the Notebook med mig. Ganska mysigt, tyckte jag iallafall!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar