söndag 30 december 2012

Lata Dagar

Ojoj, har varit lite trött idag eftersom jag såg nästan ett helt avsnitt av The Walking Dead med Sami i förrgår, vilket ju  inte var så tröttsamt i sig, problemet var väl mer då jag skulle lägga mig, och gång på gång måste försäkra sig om att inga zombies lurpassade i något hörn.
Byggde mig ett fort av täcket och kuddarna, och låg och funderade ut eventuella flyktvägar ifall någon döing redan tagit sig in i rummet. Det skulle ta för länge att öppna fönstret...
Jag kanske kunde klättra upp på klädskåpet?
Kan zombies klättra?
Kan jag klättra?
Det slutade med att jag fick ringa ovannämnda karl, som var snäll och berättade en saga, och jag somnade såklart som en stock innan han berättat klart. Älsklingen min, vad skulle jag göra utan dig?

Så idag har jag bara tagit det lugnt, spenderat tid med mamma, klottat med vattenfärger, konsumerat efterlämnat julgodis.. ni vet, såna saker!
För övrigt önskar jag er ett gott nyår, hoppas ni tagit väl vara på dessa få dagar för att träna bort all smaskig julmat för att kunna ha en chans att komma i era nyårsklänningar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar