söndag 9 december 2012

En Lång Dag Av Goda Gärningar

Började dagen tiidigt, närmare bestämt redan 10:30 vid bragegården med de andra tärnorna och lucian inför luciakröningen. Efteråt, när alla tal var talade och alla sånger sjungna, lussade vi vidare till stadssjukhuset och Roparnäs sjukhus.
Man blir riktigt glad i hjärtat att se alla lyckliga ansikten när man kliver in i rummet och önskar god jul.
Klockan 17-nånting var vi alla ganska rejält utmattade efter att ha besökt och besjungit varje liten vrå i ovannämnda sjukhus, och rullade gemensamt hemåt.

Sen tyckte mamma det skulle vara roligt att bjuda sin tärna på fisk, och tog med mig till Fransmanni. Jag gillar min mamma. Vi åt seafood och övade upp våra franska accenter. Det var kul!

Nu ska jag sova tills jag dör. Hej på er!


Nej men kolla vilka unga snyggingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar