tisdag 28 augusti 2012

Tidiga Morrnar och Tisdagsmys

Tjoho!
Har haft en väldigt annorlunda dag, självklart fullspäckad med nytt spännande program helatiden!
Första blockets bildkonst avbröts bryskt när hela skolan blev uppmanade att marschera iväg till Lilla Övis för att lyssna på något som säkert kan tänkas vara väldigt viktigt, men tyvärr, tyvärr hade jag svårt att för övrigt fokusera på den lilla kvinnan som fullkomligt strålade av förnuftighet där uppe på scenen, men jag hade ju HeMan vid min sida, vilket i allmänhet gör det svårt att fokusera på nånting alls.
Sen hade våra söta tutorer fixat Tisdagsmys med kex och rulltårta innan sista blocket, och efteråt hade jag mitt första möte med elevkåren. Aj feel grejt grownup.
Efteråt tyckte jag det var lika bra att spendera lite kvalitetstid med min gulliga storasyster och få lite shoppat på samma gång!
Kort om villaavslutningen så spenderades den för min del i gerby skärgård på villan med Fny, en av de trevligare villaavslutningarna hittills faktiskt! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar