tisdag 15 januari 2013

Sömniga Ögon

ÅÅH gud så trött jag är! Och varför det? Jo, ni förstår, kära läsare, jag har ett problem.
För någon dag sedan hittade jag -längst ner i en låda- batterierna till min fina väckarklocka och undrade 'Ooo, nejmen hur har dom hamnat här? Bäst att lägga dem tillbaks i klockan!' Det var först vid läggdags som jag kom ihåg varför jag tagit ur dem från första början. Det är ju helt otroligt omöjligt att försöka sova med ett konstant tickande i huvudet, i ungefär samma takt som låten Baby got back, eller 'I like big butts and I cannot lie...' om det säger er mer. HA! Försök sova med den i huvudet om ni kan!
Näe, men ikväll har jag lovat mig själv att gå och lägga mig jäättetidigt!
Tänkte nästan slå till och göra ett nyårslöfte om att gå och lägga mig i tid under skoldagar. Sen tänkte jag njaaa... men jag kanske kunde göra ett löfte om att träna mer? Att träna alls? Nej, fy så jobbigt! Godisstrejk då? HAHAHA!
Kanske jag bara ska sluta lova saker jag inte kan hålla.
Seems legit.

Gonatt på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar