fredag 25 januari 2013

Bilder Från Engångskameran II

Idag, kära vänner, fick jag feber. Och då jag är sjuk varken kan eller vill jag göra särskilt mycket annat än att sitta hopkurad i soffan med alla täcken, kuddar och filtar jag hittar som en barrikad mot yttervärlden, och med datorn och fjärrkontrollen i högsta hugg, vilket är precis som jag tänkt spendera även denna ljuvliga afton i sjukdom.

Så, eftersom jag har tid passade jag på att lägga upp några ljuvliga bilder från engångskameran jag haft med mig ÖS -12, scoutlägret från i somras. Här är en liten del av bilderna, dom jag gillade bäst!


 Flytetygstävlingen! (vår flotte är den i mitten, fin va?)

Unga snyggingar på en vackerflotte! Vi tog oss iland på en andraplats, trots smärre läckage och trasiga paddlar!



 Vår tältplats, samt ett utomordentligt fantastiskt anordnat ryggsäcks-skydd!

Tihi, hittade dessutom en söt bild från när jag och han där fiskade i somras <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar