torsdag 3 januari 2013

En Dag Med Mig Själv

Jaa aa, ni. Klockan är långt eter midnatt och här sitter jag.
Som ni kanske inte visste, men som någon kanske ändå gissat så är jag ju faktiskt en vanlig, dödlig, precis som ni! Jo det är sant!
Och precis som för alla andra är somliga dagar helt enkelt bättre än andra. Idag var inte en somlig dag.
Jag har haft så grymt tråkigt och känt mig allmänt deppad nästan hela dan. Så vad gör man då det inte finns något att göra eller någon att leka med? Jo, man kan städa sitt rum, röja undan i diverse köksskåp, kamma håret(är du född till troll som jag, kommer detta ta mycket längre än man tror), läsa, kolla serier, dammsuga, gå ut med skräpet(jo, precis så tråkigt hade jag), fila naglarna, laga omeletter, med mera med mera.

Men för att ändå få ihop ett lite mer glatt inlägg kommer här lite av min inspiration från lookbook, perfekt när man har tråkigt!
Wish I could sleep but my stupid brain kicks in and well, basically, one sheep, two sheep, cow, turtle, duck, old mc donald had a farm, heeeeeeeeeey macarena!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar