söndag 3 juni 2012

Snuva och stundenter

Så, efter skolavslutningen och Amandas studentdimission igår fick vi springa hem i regnet och börja på men förberedelserna inför studentfesten, vilket inte kan ha varit så bra för min hälsa, eftersom jag fortvarande är förkyld sedan torsdan... Måst försöka krya på mej tills imorron då jag börjar sommarjobba som barnvakt i traktorernas förlovade hemland sundom.
Efter att jag fullgjort min kökstjänst på studentfesten lämnade jag allt ståhej för att möta upp vid amarillo med mina vänner, som vi gjort sedan skolavslutningen på sjuan. Ganska lessamt nu när vi alla inte längre kommer gå i samma skola :/ Ni är en hel skara knäppgökar, men jag kommer verkligen sakna varenda en och hela högstadietiden med förresten!
Även om hela borgare flyttade till kyrkoesplanaden efter jullovet (Eller ja, eleverna och lärarna då, inte själva skolan. Det hade ju varit konstigt...). Det nya stället ser lite ut som ett dårhus, men va kan man?
Hade tänkt fara till hoviska efter amarillo, men kände mej inte så pigg på att ge mej ut på äventyr i regn och blåst i mitt sjukdomstillstånd, så jag beslöt att gå hem med S och mysa och dricka upp limsan som lämnat från studentfässten, men despite to our good efforts, så återstod det fortfarande runt 8 flaskor limsa +8 flaskor skumppa, men dom började vi inte ge oss på att försöka dricka upp...
Idag har jag då istället bara gjort ingenting, bortsett från att S kom hit en liten stund. Sov från 2-3tiden igår till 9 på morgonen, steg upp duschade, såg på disneydags (Man kan omöjligt bli för gammal för phineas och ferb, okej?), somnade i soffan innan det var slut och sov som en liten gris tills klockan 3 (på dagen alltså), då manda kom hem och hade kim med sej.

De flesta av oss på skolavslutningen :) lånade Kadis bild, höhö :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar