söndag 25 november 2012

Musik Från Alla Håll

En Vän Med Fribiljetter bjöd med mig till ishallen igår för att se på när Sturm und Drang spelade. Och vem säger nej till gratis underhållning? Riktigt kul, faktiskt!
Ungefär fyra timmar senare kom jag hem igen med skruttiga öron (är man på konsert kan man gott stå så långt fram man kommer, tyckte vi, och ställde oss längst fram, upptryckta vid staketet), och fann mig själv vara ensam. Och det var ju inte så kul. Så jag gjorde vad varje vanlig människa skulle ha gjort.
Man söker tröst i 60-tals rock, and dance like nobody's watching!

Idag har jag för övrigt varit i brändö på hjälpledarutbildning ända från ett till sex, då jag och mamma brummade iväg till kåskö på årets båskspex. (Allvarligt, jag skrattade så mycket att en liten bit av min själ nästan strök med på kuppen)
Så, mina barn, min rekommendation är att ni fort som attan ringer och köper biljetter, eftersom de två sista föreställningarna är redan 2.12! Schunda schunda!








pussåkjaam, här e en fin låt till alla er andra som inte heller hunnit läsa på prov i helgen!
All Day And All Of The Night - The Kinks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar