torsdag 23 maj 2013

Gatukritor Och Goda Vofflor

NU mina små vänner och bekantingar! Nu är det sommar på riktigt!
För oss övisar började provveckan-sista-för-säsongen idag, och för mig var det always-so-delightful långmatte som stod överst på listan. Gick sådäär va.
Men nog finns det ju roligare saker att göra än att sörja sitt stackars matteprov, en solig sommardag som denna, så någon gång mot kvällssidan kom Fanny hit och höll mig sällskap. Idag roade vi oss med att rita på asfalt och steka vofflor, och imorgon bär det av mot exciting staFettkarnevalen, också det i sällskap av den andra Fannyn! 

Och eftersom det inte finns mer att säga, och eftersom jag är rätt så trött efter att ha laddat upp så många bilder, tror jag, att jag slutar här. Gonatt på er.








 Geeze, det här börjar fort kännas som en 'kolla vad jag ätit idag' - blogg. Doesen't matter. Waffles.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar