tisdag 2 april 2013

Fuck It, Let's Go Fishing

I går var en skön dag. Vaknade tidigt och lallade iväg på lunch till Rosso med min syster och min väna moder, alla klädda i rött, lustigt nog. Vid ett tillfälle blev vi till och med fotograferade av att gäng turister när vi stod uppradade bredvid varandra vid ett övergångsställe. Den biten var väl också lite lustig antar jag, men mest konstigt.
Sedan blev det en fuck it, let's go fishing-dag, så sagt och gjort tog Amanda bilen, slängde in mig i baksätet och körde iväg till fjärran strand och öppna isar, där Amandas Kim och hans vänner redan satt och pilkade för fulla muggar.




Behold! Är det en snorkråka, är det ett tarmludd, eller är det bara en ovanligt ful räka? Det kan ni klura på själva, för jag vet faktiskt inte. Hur som helst var detta sorgligt nog min enda fångst. Dom andra var tydligen jätteimponerade och tyckte att dom aldrig sett något liknande tidigare, så jag bara log och tog på mig min Åh-vad-kul-att-vara-den-som-fångade-havssnorkråkan-min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar