söndag 21 april 2013

Disneyfilmer och Debatter

Hej på er, hoppas ni haft en rolig helg!
Själv befinner jag mig för tillfället i sängen, trött och tillbaks från många långa timmar av roligheter.
Om ni inte redan visste, så hölls FSS årliga elevriksdag i Vasa i helgen, i Övis Gymnasium, till råga på allt. Ni kan ju tänka er hur förtjust jag blev när jag insåg att jag skulle få tillbringa hela helgen i skolan.
Nej, men faktiskt så skulle jag nog säga att mitt veckoslut varit ganska jättebra! Har varvat trevligt folk och främlingar med en massa mat och skojiga debatter. En helt okej helg, alltså!
Dessutom hade jag en kompis som gått och blivit gammal, och firade detta med en fest på lördag kväll, så glad i hågen och med feelisen på topp tog jag mig iväg för att fira min lilla kompis. Tyvärr fortsatte ju programmet på ERIK redan 9 på morgonen dagen där på, så det var en väääääldigt trött och skruttig Fanny som släpade sig iväg över torget i morse. Som tur var var alla jättemysiga och kramades med mig, vilket alltid gör allting bättre.
Men nu ska tröttisfanny gå och göra sig en trevlig smörgelismörgås och se på Aladdin tills Lolli kommer hit och leker. Gokväll!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar