torsdag 31 maj 2012

Feber och födelsedagar

Oj, Näämen n0! What's up with all these sidvyer? Trodd int ja hadd några läsare, höhö, men joo, mitt i allt... ;)
Anyfag så vaknade jag nyss, vilket ju var lite sådäär med tanke på att Sami fyllde 17 idag, och jag skulle agera duktig flickvän och underhålla honom på hans födis, vilket gick ganska bra i ungefär en timme eller så, varefter jag tycks ha insjuknat i feber och tuppat av på sängen... How attractive...
Hade nog känt mej rätt så utmattad innan också, men blev piggare när vi i 9D begav oss mot amarillo och vasa bowling för lite qualitytime med klassen. På bana 9 bowlade jag, Fia, Jessica och Ela, soon to be known as Bänä, Piion, Jässinen och Maaster. Ni e fan bässt!
Nu när jag är vaken blev jag satt i slavarbete och river 600g ost till petit coux (uttalas petItsjåååååå) inför Storasysters studentfest på lördag.
Imorron bär det iväg långt in vasklotskogen på cykeldag. Eller det är vad lärarna intalar sej iallafall, alldrig tidigare har jag hört så många svepskäl för att lämna cykeln hemma. Antar att feber får duga för min del i år...

Lånad bild från en oväntat lyckad programeftermiddag på onsdagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar