torsdag 26 december 2013

Såhär I Juletider

Hoppas nu, kära vänner och annat löst folk, att ni haft en lika bra jul som jag, trots att det ju kanske blev en gnutta mindre snöigt än vad man kanske kunde hoppats på. Men jag antar att såhär i juletider brukar människor ändå vara alldeles för stressade för att hinna ta sig tid att gå ut och lägga en mysig snödriva i nacken på sin medmänniska iallafall, så för övrigt finns det nog som vanligt inte så mycket att klaga på om man tänker efter ordentligt.
Fast nu är nog de allra juligaste dagarna förbi, men jullovet däremot har bara börjat. Så härnäst hade jag väl tänkt sitta i soffan och kolla serier och annat allmänbildande, och begrunda hur i hela friden jag ska orka ta mig ända till gymmet och tillbaks imorgon. Nattinatt!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar