måndag 16 september 2013

Go Ahead. Cake My Day!

Idag, go'vänner har jag stått i köket hela kvällen och bakat som en galning, mest eftersom Mamma Lindholm gått och fyllt år, så jag tänkte jag skulle ta och överraska henne med en fin (och väldigt enkel att laga, vilket ju är en klar fördel för fröken tummen-mitt-i-grillvanten) Hallonpannacottapaj! Skulle gärna föreviga den för er, men due to diverse tekniska svårigheter, låter jag bli.
Lite har jag dessutom bakat för att det imorgon är meningen att jag tillsammans med de andra tutorerna ska bjussa ettorna på bakverk och annat smaskigt medans vi med vår extraordinära andraårets-vishet ska få dem att förstå såväl kursbrickor som provveckor.
Det här blev inte Dagen Då Fanny Bakade Ihjäl Sig, men jag kan säga att det nog inte var långt ifrån.


Grattis världens bästa mamma! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar