lördag 23 mars 2013

Bilder Från Åreresan

Äntligen go'vänner, har teknikens underbarn fixat fram bilderna från sportlovsresan, som utlovat! Dessvärre fanns det inte allt för många bilder, eftersom jag alldeles för sent fick reda på att jag tagit med mig en kamera utan batteri. Därför hade det aldrig slagit mig att packa ner laddaren heller, så de blev ju inte så lyckat. Men några bilder blev det i alla fall, je-hej!
Och om ni har riktigt, riktigt tur kanske jag tar mig tid att försöka få bilderna från min telefon till datorn, där dom riktiga godbitarna finns, typ den jag tog då vi hittade André, Jimmy och Nico sittandes inklämda och skjortlösa i en frysbox, där de tydligen satt sig helt självmant.
Men det får jag klura på ett tag, tills dess får ni hålla er till godo med dessa.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar