måndag 4 februari 2013

Friheten Nalkas!

TJOHOO, sista provet imorron! Fast då är det ju också långmatte som står på tur, och det är ju inte så bara det heller.
Idag har jag för övrigt njutit av friheten att endast behöva avverka en bildkonsttimme och äldstes dans-kursen därefter. Sedan fann jag mig själv kaffande på Othello med vilt främmande människor (närapå iallafall), varefter jag och Sami klev på sundombussen, koffeinstinna och med varsin Redbull i handen från Redbull-bilen, som råkat braka upp på trottoaren vid busshållplatsen där vi stod och inte alls var särskilt trötta.
Fast nu ska jag nog återgå till alla skojjiga basvinklar och äventyrliga sfärer och annat intressant som döljer sig bland sidorna i mattehäftet! I värsta fall blir jag väl överfallen av en liten hypotenusa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar